ČOVEČANSTVO ''MASNO'' I ''ZAŠEĆERENO''
26-08-2010
RTK
Kao što konzumiranje masne hrane dovodi do porasta triglicerida u krvi, tako i šećer utiče na masti u organizmu.

Prema najnovijem izveštaju, konzumiranje šećera dostićiće 176 miliona tona na globalnom nivou do 2015, što je za 20 odsto više nego što se procenjuje za tekuću godinu. Taj podatak je uznemirujući, s obzirom da se šećer dovodi u vezu sa srčanim oboljenjima i dijabetesom.

Od 1900. godine do danas korišćenje šećera na globalnom nivou povećano je sa 11 miliona tona na oko 145 miliona tona. Stručnjaci to objašnjavaju porastom populacije i boljim ekonomskom statusom. Šećer, koji je nekada bio redak dodatak jelima, sada je postao neizbežan sastojak. Kukuruzni sirup s visokom koncentracijom fruktoze i drugi oblici šećera dodaju se prerađenoj hrani i brojnim napicima. U upravo sprovedenim istraživanjima bio je uključen i šećer koji ljudi stavljaju u kafu. Brojke, koje možda raduju industriju šećera, vrlo su štetne za srce.

Ljudi koji žele da izbegnu srčane probleme trebalo bi da vode računa koliko šećera se nalazi u njihovoj ishrani i da ga na osnovu toga smanje na optimalni nivo, preporučuju stručnjaci. Američko udruženje kardiologa preporučuje ženama da dnevno unose do 100 kalorija šećera a muškarcima ne više od 150 kalorija.

Studija je objavljena u Časopisu američkog medicinskog
udruženja.


<<<< Nazad

 
RTK TOP 10
MAXIM*UM*MUZIKE


Florence + The Machine
What the water gave me
Coldplay
Every teardrop is a waterfall
Etar
Tako Disko
Disciplin A Kitschme
Ako ti je glasno...
Red Hot Chili Peppers
The Adventures of Rain Dance Maggie
Maroon 5 feat. Christina Aguilera
Moves like Jagger
Massimo
Iz jednog pogleda
Frajle
Štiklice
Zaz
Je veux
Adele
Set Fire To The Rain
 

Četvrtak - 09/02/2012


Preporuka - TV
Stanje stvari
TV Preporuka
Gosti današnje emisije su lider URS Mlađan Dinkić i Verica Kalanović, potpredsednica Vlade Srbije. Teme su situacija u FIAT - u, ekonomska politika zemlje, rad vlade, investicije i predstojeći izbori... ...(detaljnije)

Vaše pitanje - komentar

Gledaćete
23:30 Atlas
22:30 Serija:"Časni ljudi"
 
Slušaćete
 
 
VERUJETE LI MEDIJIMA?

DA
NE
 

Četvrtak - 09/02/2012



Jutarnja Temperatura: - 16°

Dnevna Temperatura: - 10°

Detaljnije